Název: Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka u společnosti Symeco s.r.o.
Překlad názvu: Corporate Culture as a Way to Win Customers at Symeco s.r.o.
Autoři: Kadlecová, Pavla ; Kopřiva, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Firemní kultura; marketing; propagace; společnost; company; Company culture; marketing; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3808

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-588911


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet