Original title:
Marketingový mix společnosti
Translated title:
Marketing Mix of the Company
Authors:
Polová, Silvie ; Mráček, Pavel (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření návrhu na zlepšení marketingového mixu podnikatelského subjektu působícího na trhu služeb. Na základě teoretických poznatků je provedena komplexní analýza marketingového mixu i prostředí, ve kterém se subjekt nachází. Následně jsou vypracována doporučení, jak dosáhnout zlepšení dosavadní situace. Původním záměrem bylo z pracovávat návrh marketingového mixu pro společnost s právní formou s.r.o., ale bohužel odmítla, a tak jsem byla nucena vyhledat jiný subjekt, který by byl ochotný spolupracovat.
The bachelor thesis focuses on creating suggestions regarding improvements of the business entity marketing mix, which operates on the service market. The global analysis of the marketing mix and the economic environment is done based on the theoretical knowledge and followed by the recommendations related to the current situation improvements. The original intention was to process a marketing mix for a limited liability company, but unfortunately, it refused to participate, so I was forced to find another entity willing to cooperate.
Keywords:
4P; marketing; marketing mix; place; price; product; promotion; services; SWOT analysis; 4P; cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; služby; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83157