Název:
Rychlý výpočet průsečíku paprsku s trojúhelníkem
Překlad názvu:
Fast Ray-Triangle Intersection
Autoři:
Havel, Jiří ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Trojúhelník je nejpoužívanější primitivum v počítačové grafice. Výpočet jeho průsečíku s paprskem má mnoho využití a často bývá úzkým hrdlem programu. Tato práce se zaměřuje jeho využití a různé způsoby výpočtu. Tyto techniky se snaží kombinovat pro dosažení co nejvyššího výkonu na moderních procesorech.
Triangle is the mostly used primitive in computer graphics. Calculation of its intersection with a ray has many applications and is often a bottleneck of a program. This work focuses on its usage and various methods of calculation. It tries to combine these techniques to achieve high performance on modern processors.
Klíčová slova:
barycentrické koordináty; determinanty; paprsek; plückerovy koordináty; raytracing; trojúhelník; výpočet průsečíku; barycentric coordinates; determinants; intersection calculation; plücker coordinates; ray; raytracing; triangle
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53122