Název:
Vytváření shaderů pro systém Mental Ray
Překlad názvu:
Shaders for the Mental Ray Renderin System
Autoři:
Dohnal, Jan ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je zmapovat vývoj počítačové grafiky v oblasti realistických zobrazovacích metod, seznámit se s renderovacím systémem mental ray, seznámit se s grafickým nástrojem Autodesk Maya, vytvořit několik shaderů pro mental ray a vytvořit návod, jak tyto shadery psát a jak je zprovoznit v programu Maya.
Goal of this diploma thesis is to get knowledge about history and evolution of computer graphic in area of realistic image synthesis, get knowledge about rendering system mental ray and about writing shader for it and write several shader. Create manual about writing shaders for mental ray. Get knowledge about program Maya and create a tutorial hot to get the shader into it.
Klíčová slova:
BRDF; globální osvětlování; Maya; mental ray; shader; sledování paprsku; vykreslování; BRDF; global illumination; Maya; mental ray; ray tracing; rendering; shader
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53183