Original title:
Komunikační mix podniku
Translated title:
Proposal of Communication Mix
Authors:
Bedáň, Martin ; Mráček, Pavel (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Kubíček Amis s.r.o. Analyzuje komunikační nástroje, které jsou současně využívány ke komunikaci a propagaci firmy. Přínosem této bakalářské práce by mělo být zefektivnění marketingové komunikace společnosti
The bachelor thesis deals with the communication mix of the company Kubicek Amis s.r.o. Analyzes communication tools that are currently used for communication and promotion of company. The main contribution of the bachelor thesis should be a more effective marketing communications.
Keywords:
advertising; marketing; PPC; promotional mix; sales promotion; komunikační mix; marketing; podpora prodeje; PPC; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83616