Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix podniku
Bedáň, Martin ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Kubíček Amis s.r.o. Analyzuje komunikační nástroje, které jsou současně využívány ke komunikaci a propagaci firmy. Přínosem této bakalářské práce by mělo být zefektivnění marketingové komunikace společnosti
Komunikační mix podniku
Bedáň, Martin ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Kubíček Amis s.r.o. Analyzuje komunikační nástroje, které jsou současně využívány ke komunikaci a propagaci firmy. Přínosem této bakalářské práce by mělo být zefektivnění marketingové komunikace společnosti
Komunikační mix podniku
Bedáň, Martin ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Kubíček Amis s.r.o. Analyzuje komunikační nástroje, které jsou současně využívány ke komunikaci a propagaci firmy. Přínosem této bakalářské práce by mělo být zefektivnění marketingové komunikace společnosti
Komunikační mix podniku
Bedáň, Martin ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Kubíček Amis s.r.o. Analyzuje komunikační nástroje, které jsou současně využívány ke komunikaci a propagaci firmy. Přínosem této bakalářské práce by mělo být zefektivnění marketingové komunikace společnosti

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.