|
Komunikační mix podniku
Bedáň, Martin ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Kubíček Amis s.r.o. Analyzuje komunikační nástroje, které jsou současně využívány ke komunikaci a propagaci firmy. Přínosem této bakalářské práce by mělo být zefektivnění marketingové komunikace společnosti
|
|
Komunikační mix podniku
Bedáň, Martin ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Kubíček Amis s.r.o. Analyzuje komunikační nástroje, které jsou současně využívány ke komunikaci a propagaci firmy. Přínosem této bakalářské práce by mělo být zefektivnění marketingové komunikace společnosti
|
|
Komunikační mix podniku
Bedáň, Martin ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Kubíček Amis s.r.o. Analyzuje komunikační nástroje, které jsou současně využívány ke komunikaci a propagaci firmy. Přínosem této bakalářské práce by mělo být zefektivnění marketingové komunikace společnosti
|
|
Komunikační mix podniku
Bedáň, Martin ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Kubíček Amis s.r.o. Analyzuje komunikační nástroje, které jsou současně využívány ke komunikaci a propagaci firmy. Přínosem této bakalářské práce by mělo být zefektivnění marketingové komunikace společnosti
|