Název:
Marketingový mix společnosti
Překlad názvu:
Marketing Mix of a Company
Autoři:
Honolka, Petr ; Milichovský, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti OREN s.r.o. Předmětem této práce je na základě analýzy současného marketingového mixu společnosti vytvořit návrhy na jeho zlepšení. Práce vychází ze současného stavu marketingového mixu společnosti, analýzy vnitřního prostředí podniku včetně Porterova modelu pěti sil a SWOT analýzy.
This bachelor´s thesis focuses on marketing mix of company OREN s.r.o. The aim of the thesis is to create my own suggestions to improve the marketing mix of the compeny. Basis on current marketing mix analysis, internal business environment analysis, Porter´s five forces analysis and SWOT analysis.
Klíčová slova:
komunikace; Marketing; marketingový mix; návrhy; procesy; SWOT analýza; communication; Marketing; marketing mix; processes; suggestions; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206479