Název:
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix in the Selected company
Autoři:
Matoušková, Petra ; Skálová, Martina (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro podnik provozující kamenný i internetový obchod. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingu a komunikace. Analytická část se zabývá současným stavem podniku, stanovením možných nedostatků a následně návrhem nového komunikačního mixu. Nový komunikační mix by měl přispět k lepšímu postavení na trhu a k přilákání nových zákazníků.
This theses deals with the communication mix for the shop and e-shop. The theoretical part of the thesis deals with marketing terminology. The analytical part of the thesis contains current state of the company in order to discover its core problems and drawing up new communication mix. New communication mix should improve strenghten its market position and attract new customers.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; reklama; communication mix; Marketing; marketing communication; marketing mix; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192096