Original title:
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Translated title:
Proposal of Communication Mix in the Selected company
Authors:
Matoušková, Petra ; Skálová, Martina (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro podnik provozující kamenný i internetový obchod. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingu a komunikace. Analytická část se zabývá současným stavem podniku, stanovením možných nedostatků a následně návrhem nového komunikačního mixu. Nový komunikační mix by měl přispět k lepšímu postavení na trhu a k přilákání nových zákazníků.
This theses deals with the communication mix for the shop and e-shop. The theoretical part of the thesis deals with marketing terminology. The analytical part of the thesis contains current state of the company in order to discover its core problems and drawing up new communication mix. New communication mix should improve strenghten its market position and attract new customers.
Keywords:
communication mix; Marketing; marketing communication; marketing mix; promotion; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/192096