Název:
Spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Customer Satisfaction
Autoři:
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
The thesis deals with the analysis of customer satisfaction of the internet shop Nejbaby, s. r. o. The first part explains the theoretical concepts associated with the chosen theme. The second part is devoted to analyses of the external and internal surroundings of the selected enterprise and also includes a marketing research containing data collected via customised questionnaire. Based on the questionnaire assessment, proposals are presented in the last section, aiming to increased customer satisfaction.
Klíčová slova:
analýza okolí podniku; dotazník; internetový obchod; interní analýza; loajalita; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; zákazník; analysis of the company's environment; customer; customer satisfaction; internal analysis; loyalty; marketing research; online store; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/201570