Název:
Marketingová strategie pro hotel Panská lícha
Překlad názvu:
Marketing Strategy for hotel Panská lícha
Autoři:
Zábrž, Jan ; Jonáš, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Hotel Pánská lícha. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie firmy. Výsledkem je doporučení návrhů a jejich přínos pro firmu.
The aim of this master’s thesis is the suggestion of marketingstrategy for Hotel Panská lícha. The theoretical part contains an explanation of basic concepts of marketingstrategy. The practical part is concerned with analysisof the current situation of the company whichservesas a basisfor suggestingmarketing strategies. The result is a summary of measures and proposals, includingtheir benefitsfor the company.
Klíčová slova:
analýza; cena; konkurence; Marketing; marketingová strategie; služba; strategie; trh.; zákazník; analysis; competition; customer; market.; Marketing; marketing strategy; price; service; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32255