Název:
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for Chosen Organization
Autoři:
Papadopoulos, Ioannis ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování návrhu marketingové strategie vybrané organizace. Určuje, jaké jsou klíčové prvky pro vybudování marketingové strategie pro tým Formula Student s důrazem na inovaci v tomto odvětví motoristického sportu. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První část se zabývá teoretickými poznatky a důležitými pojmi z oblasti marketingu, druhá část obsahuje základní informace o formulovém týmu a analýzu současného stavu. Poslední část obsahuje návrhy pro formulový tým TU Brno Racing.
The Master’s thesis focuses on developing a marketing strategy proposal for a chosen organization. Specifies what are the key components for building a possible marketing strategy for a Formula Student team with a focus on innovation in this motorsport industry. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on the theoretical interpretation and definition of important concepts of marketing, the second part introduces basic information about the formula team and analyzes the current marketing situation. The last part of the thesis consists of proposals applicable for the TU Brno Racing formula team.
Klíčová slova:
formula student; Marketing; marketing strategy; motorsport; promotion; formula student; Marketing; marketingová strategie; motorsport; propagace
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85309