Original title:
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Translated title:
Marketing Strategy Proposal for Chosen Organization
Authors:
Papadopoulos, Ioannis ; Kruljacová, Anna (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování návrhu marketingové strategie vybrané organizace. Určuje, jaké jsou klíčové prvky pro vybudování marketingové strategie pro tým Formula Student s důrazem na inovaci v tomto odvětví motoristického sportu. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První část se zabývá teoretickými poznatky a důležitými pojmi z oblasti marketingu, druhá část obsahuje základní informace o formulovém týmu a analýzu současného stavu. Poslední část obsahuje návrhy pro formulový tým TU Brno Racing.
The Master’s thesis focuses on developing a marketing strategy proposal for a chosen organization. Specifies what are the key components for building a possible marketing strategy for a Formula Student team with a focus on innovation in this motorsport industry. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on the theoretical interpretation and definition of important concepts of marketing, the second part introduces basic information about the formula team and analyzes the current marketing situation. The last part of the thesis consists of proposals applicable for the TU Brno Racing formula team.
Keywords:
formula student; Marketing; marketingová strategie; motorsport; propagace; formula student; Marketing; marketing strategy; motorsport; promotion
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/85309