Název:
Návrh marketingového mixu
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Mix
Autoři:
Kneblová, Jana ; Kareš, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu podniku Knebl Hosiery. Na základě analýzy spokojenosti zákazníků navrhuje opatření na zvýšení její úrovně a jsou navrženy nové prvky marketingového mixu.
The Bachelor thesis deals with proposal of marketing mix in Knebl Hosiery company. Based on the analysis of satisfaction proposes measure to increase its level and propose new components of marketing mix.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; měření spokojenosti zákazníků; podnik; zákazník; company; customer; customer satisfaction measurement; Marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27817