Název:
Návrh marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
The Marketing Mix Proposal in the Company
Autoři:
Kaňa, Vojtěch ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem fotbalového klubu FC Zbrojovka Brno. Celá práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola definuje základní teoretické termíny v pojetí marketingu. Hlavním cílem druhé kapitoly je analyzovat samotný fotbalový klub na základě získaných teoretických poznatků a marketingového výzkumu. Nejdůležitější kapitolou práce je ta třetí, která popisuje návrhy změn a kroků ke zlepšení stávajícího marketingového mixu klubu. Poslední kapitola práce věnuje pozornost ekonomickému zhodnocení navrhovaných změn.
The diploma thesis deals with marketing mix of football club FC Zbrojovka Brno. Thesis contains four main chapters. The first chapter gives a definitions of basic theoretical terms in general view of marketing. The main aim of the second chapter is to analyse football club itself on the basis of gained theory knowledge and market research. The most important chapter is the third, which describes suggestions of changes and steps to improve current marketing mix of the club. The last chapter pays attention to economic evaluation of suggested changes.
Klíčová slova:
dotazník.; Marketing; marketingový mix; Porterův model konkurenčního prostředí; SLEPT analýza; sportovní klub; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; Porter’s competitive forces model; questionnaire.; SLEPT analysis; sports club; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39907