Název:
Aplikace soft computing při hraní her
Překlad názvu:
Application of Soft Computing for Game Playing
Autoři:
Pospíšil, Milan ; Martinek, David (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá aplikací klasických metod umělé inteligence a metod soft computing při hraní her. Pokouší se tyto medoty aplikovat na programech pro hraní dámy a šachů a srovnává dosažené výsledky.
This work deals with application of classical method of artifical inteligence and methods of soft computing for game playing. These methods are applicated in programs for playing chess and droughts. Results are confronted.
Klíčová slova:
alfa beta; dáma.; minimax; soft computing; Umělá inteligence; šachy; alfa beta; Artifical intelligence; chess; draugths.; minimax; soft computing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56268