Název: English as a Lingua Franca in IT Advertising Campaigns
Překlad názvu: English as a Lingua Franca in IT Advertising Campaigns
Autoři: Arutsiunian, Aliaksandra ; Haupt, Jaromír (oponent) ; Zmrzlá, Petra (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: cross-cultural communication; English as a Global Language; English as a Lingua Franca; English for advertising; native speaker; press release; angličtina jako Lingua Franca; angličtina jako světový jazyk; angličtina v reklamě; komunikace mezi kulturami; rodilý mluvčí

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/68087

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-581296


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet