Original title: Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Translated title: Suggestion of a Marketing Strategy to Gain New Customers
Authors: Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (referee) ; Vykopalová, Hana (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Chi Square.; communications mix; macroenvironment; Marketing; marketing mix; marketing research; microenvironment; survey research; SWOT analysis; chí-kvadrát.; dotazování; komunikační mix; makroprostředí; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; mikroprostředí; SWOT analýza

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/15602

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-581240


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share