Original title:
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Translated title:
Suggestion of a Marketing Strategy to Gain New Customers
Authors:
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (referee) ; Vykopalová, Hana (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.
he point of this diploma thesis is to analyze current marketing strategies of Strasil Co. and create marketing quantitative research. Based on the obtained data, author is trying to develop the concept of solutions, which will increase the volume of new customers.
Keywords:
Chi Square.; communications mix; macroenvironment; Marketing; marketing mix; marketing research; microenvironment; survey research; SWOT analysis; chí-kvadrát.; dotazování; komunikační mix; makroprostředí; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; mikroprostředí; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15602