Original title:
Návrh komunikačního mixu kosmetické značky
Translated title:
Proposal of Communication Mix of Cosmetic Brand
Authors:
Lišková, Johana ; Šopík, Josef (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na návrh vhodného komunikačního mixu, který vychází z analýzy současného stavu obchodní značky RevitaLash. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část obsahuje seznámení se s teoretickými východisky pro zpracování komunikačního mixu. Druhá část je zaměřena na představení společnosti a provedení analýzy. Třetí část se zabývá návrhem doporučení pro zlepšení komunikačního mixu a marketingové strategie obchodní značky RevitaLash.
Bachelor thesis is focused on proposal of communication mix that is based on analysis of current situation of cosmetic brand RevitaLash. Bachelor thesis has three parts. Theoretical part focuses on theoretical background needed for analyzing of communication mix. Second part contains the introduction of the cosmetic brand and the analysis of current situation. In the third part there is proposal of improvement of communication mix and marketing strategy of cosmetic brand RevitaLash.
Keywords:
communication; communication mix; Marketing; marketing mix; komunikace; komunikační mix; Marketing; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33768