Název:
Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity
Překlad názvu:
Adaptive real-time reverb as a plugin for Unity game engine
Autoři:
Konečný, Dominik ; Balík, Miroslav (oponent) ; Kiska, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se věnuje reverberátorům jako systémům sloužícím k simulaci poslechových prostor a jejich implementaci v rámci herního vývojového prostředí Unity. Cílem této práce bylo vytvořit funkční zásuvný modul pro toto prostředí, který bude schopný pracovat v reálném čase a taky své parametry v reálném čase měnit.
This work is about reverberators as system for simulating space properties of sound and their implementation in game development software Unity. The goal of this thesis is to create a working plug-in module for this development software, which is capable of working in real time and also can change it's parameteres in real time.
Klíčová slova:
dozvuk; DSP; hra; reverberátor; Unity; DSP; game; reverb; reverberation; Unity
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177552