Original title:
Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity
Translated title:
Adaptive real-time reverb as a plugin for Unity game engine
Authors:
Konečný, Dominik ; Balík, Miroslav (referee) ; Kiska, Tomáš (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Abstract:
[cze][eng]
Tato práce se věnuje reverberátorům jako systémům sloužícím k simulaci poslechových prostor a jejich implementaci v rámci herního vývojového prostředí Unity. Cílem této práce bylo vytvořit funkční zásuvný modul pro toto prostředí, který bude schopný pracovat v reálném čase a taky své parametry v reálném čase měnit.
This work is about reverberators as system for simulating space properties of sound and their implementation in game development software Unity. The goal of this thesis is to create a working plug-in module for this development software, which is capable of working in real time and also can change it's parameteres in real time.
Keywords:
DSP; game; reverb; reverberation; Unity; dozvuk; DSP; hra; reverberátor; Unity
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/177552