Original title: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro Vinařství Rozařín
Translated title: Marketing Research of Customer Satisfaction for Vinařství Rozařín
Authors: Novotná, Lenka ; MBA, Petr Bilavčík, (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customers; marketing mix; marketing research; questionnaire; service; wine marketing; dotazníkové šetření; marketingový mix; marketingový výzkum; služby; vinařský marketing; zákazníci

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/61312

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-579951


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share