Název:
Návrh marketingového mixu
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Mix
Autoři:
Zavadilová, Hana ; Zavadil, Ivo (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení marketingového mixu vybrané firmy. Formou dotazníkového šetření zjišťuje aktuální stav spokojenosti zákazníků s celkovou nabídkou zboží a služeb. Na základě zjištěných poznatků je v této práci navržen nový marketingový mix.
The Bachelor thesis focuses on improvement of the marketing mix in he selected company. A questionnaire concentrates on customers satisfaction with total supply of goods and services. On the basis of gained information from the questionnaire is proposal of new marketing mix.
Klíčová slova:
dotazník; Marketing; marketingový mix; spokojenost zákazníků; Customer satisfaction; Marketing; marketing mix; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25126