Original title:
Návrh marketingového mixu
Translated title:
Proposal of Marketing Mix
Authors:
Zavadilová, Hana ; Zavadil, Ivo (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení marketingového mixu vybrané firmy. Formou dotazníkového šetření zjišťuje aktuální stav spokojenosti zákazníků s celkovou nabídkou zboží a služeb. Na základě zjištěných poznatků je v této práci navržen nový marketingový mix.
The Bachelor thesis focuses on improvement of the marketing mix in he selected company. A questionnaire concentrates on customers satisfaction with total supply of goods and services. On the basis of gained information from the questionnaire is proposal of new marketing mix.
Keywords:
Customer satisfaction; Marketing; marketing mix; questionnaire; dotazník; Marketing; marketingový mix; spokojenost zákazníků
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25126