Název:
Marketingový mix na trhu zdravých šťáv ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Mix of Healthy Juice Market in Selected Company
Autoři:
Josefi, Pavlína ; Kašpar, Karel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním tématem diplomové práce je analýza stávající situace marketingového mixu u vybrané společnosti a navržení konkrétních změn v této oblasti. Navržené změny marketingového mixu respektují faktory ovlivňující chování spotřebitelů a mohly by vést ke zvýšení konkurenceschopnosti a k získání nových zákazníků. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. První část nese název teoretická východiska práce, druhá část představuje analýzu současného stavu a třetí část obsahuje vlastní návrhy řešení.
The main topic of the thesis is to analyze the current situation of the marketing mix for a selected company and to propose specific changes in this area. The proposed changes to the marketing mix respect factors influencing consumer behavior and could lead to increased competitiveness and new customers. The diploma thesis is divided into three main parts. The first part is called the theoretical basis of the work, the second part is an analysis of the current state and the third part contains its own solutions.
Klíčová slova:
marketingové prostředí; marketingový kvantitativní výzkum; marketingový mix; spotřební chování; consumer behavior; marketing environment; marketing mix; marketing quantitative research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192111