Název: Zobrazení scény pomocí hlubokých stínových map
Překlad názvu: Rendering Using Deep Shadowmaps
Autoři: Rejent, Tomáš ; Starka, Tomáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: depth peeling; hloubkové stínové mapy; OpenGL; potlačení aliasingu; stíny průhledných těles; vykreslování v reálném čase; aliasing suppression; deep shadow maps; depth peeling; OpenGL; real-time rendering; shadowing of transparent objects

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53319

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-578541


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet