Original title: Zobrazení scény pomocí hlubokých stínových map
Translated title: Rendering Using Deep Shadowmaps
Authors: Rejent, Tomáš ; Starka, Tomáš (referee) ; Polok, Lukáš (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2014
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: aliasing suppression; deep shadow maps; depth peeling; OpenGL; real-time rendering; shadowing of transparent objects; depth peeling; hloubkové stínové mapy; OpenGL; potlačení aliasingu; stíny průhledných těles; vykreslování v reálném čase

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/53319

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-578541


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share