Název:
Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře
Překlad názvu:
Communication Mix of Selected Travel Agency
Autoři:
Vimmerová, Táňa ; Vimmer, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním předmětem této diplomové práce je zdokonalení komunikačního mixu vybrané cestovní kanceláře LAYNO Tour s.r.o., která se zaměřuje na mladé lidi. Práce je systematicky rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretický výklad, vymezuje stěžejní pojmy marketingu a komunikačního mixu, a vytváří tak teoretický rámec pro následující dvě části. V druhé části je představena vybraná společnost a jsou v ní provedeny a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu cestovní kanceláře. Poznatky z těchto analýz jsou souhrnně zobrazeny pomocí SWOT analýzy. Ve třetí části jsou na základě výstupů analytické části navrženy konkrétní nástroje komunikačního mixu, který má být aplikován.
The main subject of this thesis it to improve the communication mix of selected tour operator LAYNO Tour s.r.o.. This tour operator is focused on young people. This thesis is systematically divided into three parts. First part contains the theoretical interpretation, defines important terms of marketing and communication mix, and presents a theoretical framework for the two following parts. The selected company is introduced in the second part. This part also deals with processing and evaluating of the analysis of internal and external environment, current level of marketing mix and communication mix of the tour operator. The findings from these analyzes are summarized using SWOT analysis. In the third part, based on the outputs of the analytical part, a proposals of specific tools of the communication mix are presented to be applied.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; Cestovní ruch; komunikační mix; marketing; marketingový mix; moderní trendy marketingové komunikace.; communication mix; marketing; marketing mix; modern trends in marketing communication.; tour operator; Tourism
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65500