Název: Marketingová a prodejní strategie firmy
Překlad názvu: Marketing and Selling Strategy of the Company
Autoři: Sedlář, Jakub ; Straková, Jana (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dodavatelé; komunikace; konkurence; Marketing; podpora prodeje; reklama; výrobky; zakázky; zákazníci; advertisement; communication; competion; contracts; customers; Marketing; products; sales promotions; suppliers

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14455

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-577681


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet