Název:
Marketingová a prodejní strategie firmy
Překlad názvu:
Marketing and Selling Strategy of the Company
Autoři:
Sedlář, Jakub ; Straková, Jana (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejní a marketingovou strategií Obsahuje návrh takové marketingové strategie, jejímž cílem je zvýšit prodej a ziskovost firmy.
This Bc work analyzes problems which are connected with selling marketing strategy. It includes project such as marketing strategy whichs goal is to increase the sale and profitability of the firm.
Klíčová slova:
dodavatelé; komunikace; konkurence; Marketing; podpora prodeje; reklama; výrobky; zakázky; zákazníci; advertisement; communication; competion; contracts; customers; Marketing; products; sales promotions; suppliers
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14455