Název: Marketingová strategie pro trh zdravotní techniky
Překlad názvu: Marketing Strategy for Medical Devices Market
Autoři: Coufalová, Hana ; Berg,, Ladislava van den (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: high competitive market.; international market; Marketing strategy; medical company; new product launch; Marketingová strategie; mezinárodní trh; vysoce konkurenční trh.; zavedení nového produktu; zdravotnická společnost

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5617

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-576778


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet