Název:
Marketingová strategie pro trh zdravotní techniky
Překlad názvu:
Marketing Strategy for Medical Devices Market
Autoři:
Coufalová, Hana ; Berg,, Ladislava van den (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tato diplomová práce je zaměřena na vývoj marketingové strategie pro zavedení produktů na vysoce konkurečním trhu zdravotnických prostředků. Konkrétně se zaměřuje na zavedení ablačního katetru a mapovacího zařízení pro léčbu srdečních chorob, které vyrábí americká společnost St. Jude Medical. Práce popisuje zavedení na trh, aby bylo možné najít kritické body a optimalizovat celý tento proces.
The master’s thesis is focused on a development of a marketing strategy for launching products on a high competitive market of medical devices. To be more specific, it focuses on a new product launch of an ablation catheter and a mapping system for treating cardiology illnesses produced by an American company St. Jude Medical. The thesis describes the launch in order to find critical points and optimize the entire process.
Klíčová slova:
high competitive market.; international market; Marketing strategy; medical company; new product launch; Marketingová strategie; mezinárodní trh; vysoce konkurenční trh.; zavedení nového produktu; zdravotnická společnost
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5617