Název: Marketingová komunikace společnosti při vstupu na zahraniční trh
Překlad názvu: Marketing Communication of Company in Entering Foreign Market
Autoři: Šreková, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: expanze na ruský trh; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; mezinárodní marketing; SWOT analýza; expansion to russian market; international marketing; marketing; marketing communication; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206079

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-576743


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet