Název:
Marketingová komunikace společnosti při vstupu na zahraniční trh
Překlad názvu:
Marketing Communication of Company in Entering Foreign Market
Autoři:
Šreková, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního komunikačního mixu vybrané české společnosti vstupující na ruský trh. Rozdělena je do tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na shrnutí základních teoretických pojmů týkajících se daného tématu. Druhá, analytická část, představuje charakteristiku vybrané společnosti a dále pak samotnou analýzu daného problému. V poslední části jsou navrženy možné návrhy na změny komunikačního mixu, které by měly vést k úspěšnému exportu na ruský trh.
The master’s thesis deals with the issue of international communication mix of a Czech company entering the Russian market. The thesis is divided into three main parts. The first part is aimed at summarizing basic theoretical concepts related to the topic. The second, the analytical part, represents the characteristics of the selected company and then the analysis of the problem itself. The last part proposes possible proposals for changes to the communication mix which should lead to successful exports to the Russian market.
Klíčová slova:
expanze na ruský trh; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; mezinárodní marketing; SWOT analýza; expansion to russian market; international marketing; marketing; marketing communication; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206079