Název:
Koncepce zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Connex Morava, a.s.
Překlad názvu:
Improvement of Customer Satisfaction in Connex Morava, j.s.c.
Autoři:
Hradílková, Hana ; Polednová, Radmila (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou spokojenosti zákazníků. V teoretické rovině provedu rešerši dostupné literatury, na jejíž základě analyzuji situaci ve společnosti Connex Morava, a.s. Analytická část se skládá z popisu marketingových strategií uplatňovaných v této společnosti a průzkumu názorů zákazníku hromadné autobusové dopravy. Na základě těchto podkladů zpracuji doporučení firmě pro zvýšení spokojenosti zákazníků této společnosti.
In my Bachelor´s thesis I am focusing on the satisfaction of customers. First I am working at the theoretical level based on the literature survey. Afterwards it is analyzed in the Connex Morava, a.s. The analytical part consists of the description of marketing strategies asserted in this venture and the customers satisfaction survey. From the point of these materials, there are also processed firm recommendations how to increase the costumers satisfaction of this company.
Klíčová slova:
marketing; průzkum; spokojenost; zákazník; customer; marketing; research; satisfaction
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27776