Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncepce zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Connex Morava, a.s.
Hradílková, Hana ; Polednová, Radmila (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou spokojenosti zákazníků. V teoretické rovině provedu rešerši dostupné literatury, na jejíž základě analyzuji situaci ve společnosti Connex Morava, a.s. Analytická část se skládá z popisu marketingových strategií uplatňovaných v této společnosti a průzkumu názorů zákazníku hromadné autobusové dopravy. Na základě těchto podkladů zpracuji doporučení firmě pro zvýšení spokojenosti zákazníků této společnosti.
Koncepce zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Connex Morava, a.s.
Hradílková, Hana ; Polednová, Radmila (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou spokojenosti zákazníků. V teoretické rovině provedu rešerši dostupné literatury, na jejíž základě analyzuji situaci ve společnosti Connex Morava, a.s. Analytická část se skládá z popisu marketingových strategií uplatňovaných v této společnosti a průzkumu názorů zákazníku hromadné autobusové dopravy. Na základě těchto podkladů zpracuji doporučení firmě pro zvýšení spokojenosti zákazníků této společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.