Original title: Národní image jako faktor konkurenceschopnosti českých výrobků
Translated title: National image as a factor of competitiveness of Czech products
Authors: Veselá, Jitka ; Kita, Jaroslav (referee) ; Zich, Robert (referee) ; Nétek, Václav (referee) ; Světlík, Jaroslav (advisor)
Document type: Doctoral theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: competitiveness; Country-of-origin effect; customer; customer behaviour; national image; wine industry.; Efekt země původu; konkurenceschopnost; národní image; spotřební chování; vinařský průmysl.; zákazník

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/63389

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-576163


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share