Název:
Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik
Překlad názvu:
The Proposal of Marketing Strategy for Selected Company
Autoři:
Bendová, Martina ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii podniku Porsche Brno, který se zabývá zejména prodejem nových a ojetých automobilů a jejich servisem. Zaměřuje se na marketingové činnosti podniku a jejich vliv na postavení podniku na trhu. Z provedených analýz jsou vyvozené závěry a následně navrženy návrhy na zlepšení.
The thesis focuses on marketing strategy of the company Porsche Brno, which is engaged in the sale of new and used cars and service. It focuses on the marketing activities of the company and their influence on the position on the market. From the analyses, conclusions are drawn and subsequent suggestions for improvement.
Klíčová slova:
makroprostředí; Marketingová strategie; marketingový mix; mikroprostředí; Porsche Brno; SWOT analýza; macroenvironment; marketing mix; Marketing strategy; microenvironment; Porsche Brno; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34354