Název:
ICT ve strategickém řízení podniků
Překlad názvu:
ICT in Strategic Management of Companies
Autoři:
Glesner, Ladislav ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Obsahem této diplomové práce je návrh konkurenceschopné business strategie s podporou ICT pro nový koncept kavárny. Návrh je podložen analýzou konkurence, obecného a oborového okolí. Samotný návrh je možné rozdělit na dvě části. První část se věnuje návrhu strategického rámce pro podnikání. Druhá část představuje návrh a doporučení pro implementaci informačního systému. V práci se nachází také finanční zhodnocení a možnosti pro budoucí růst.
The content of this master’s thesis is the design of a competitive business strategy with the support of ICT for a new Café concept. The proposal is based on an analysis of competition, general and industry environment. The proposal itself can be divided into two parts. The first part deals with the design of a strategic framework for business. The second part presents a proposal and recommendations for the implementation of an information system. The work also includes financial evaluation and opportunities for future growth.
Klíčová slova:
business model; Canvas; ICT podpora; informační systém; konkurenční výhoda; strategie; business model; Canvas; competitive advantage; ICT support; information system; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192949