Název:
Marketingové zhodnocení návštěvy Svatého otce Benedikta XVI.
Překlad názvu:
Marketing Assessment of Visit of the Holy Father Benedict XVI.
Autoři:
Vaculík, Lukáš ; Carda, Jakub (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení návštěvy Svatého otce v Brně po stránce marketingu a propagace. Teoretická část srovnává tržní a neziskový sektor, zejména působení a vliv marketingu v těchto odlišných oblastech. Praktická část dává do souvislostí teoretické poznatky z praktickou realizací návštěvy a zhodnocení jejích vlivů na zainteresované skupiny.
Thesis is focused on an assessment visit to the Holy Father in Brno in terms of marketing and promotion. The theoretical part of the market and compares the non-profit sector, in particular the interaction and impact of marketing in these different areas. Practical part provides the theoretical background knowledge of the practical realization of the visit and evaluate its impact on the stakeholder groups.
Klíčová slova:
komunikace; marketingový mix; neziskový sektor; návštěva Svatého otce; propagace; public relations; událost; a visit of the Holy Father; communicaton; event; marketing mix; non-profit sector; Public Relations
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7114