Název:
Spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Customer Satisfaction
Autoři:
Fojtíčková, Petra ; Hlavenková, Magda (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou v oblasti spokojenosti zákazníků restaurace Burgr´s club. Práce obsahuje teoretickou část, ve které popíši pojmy s ní související. V další části budou provedeny analýzy prostředí a bude sestaven dotazník. Na základě získaných a zanalyzovaných dat budou v poslední navrženy vlastní návrhy řešení problému.
The bachelor thesis deals with issues in the area of customer satisfaction of restaurant Burgr's club. The thesis contains a theoretical part describing the terms related to it. In the next part, environmental analyzes will be performed and a questionnaire will be compiled. On the basis of the data obtained and analyzed, the latest solutions for the problem will be proposed.
Klíčová slova:
dotazník; Marketing; Marketingový mix; Spokojenost zákazníků; dotazník; Marketing; Marketingový mix; Spokojenost zákazníků
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82763