|
Spokojenost zákazníků
Fojtíčková, Petra ; Hlavenková, Magda (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou v oblasti spokojenosti zákazníků restaurace Burgr´s club. Práce obsahuje teoretickou část, ve které popíši pojmy s ní související. V další části budou provedeny analýzy prostředí a bude sestaven dotazník. Na základě získaných a zanalyzovaných dat budou v poslední navrženy vlastní návrhy řešení problému.
|
|
Omezování hospodářské soutěže prostřednictvím zakázaných dohod mezi podnikateli
Hlavenková, Magda
Hlavenková, M., Omezování hospodářské soutěže prostřednictvím zakázaných dohod mezi podnikateli. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá dohodami mezi podnikateli, přičemž jsou tyto dohody zakázané, narušují hospodářskou soutěž a snižují blahobyt spotřebitelů. První část diplomové práce definuje a vymezuje základní pojmy, týkající se problematiky hospodářské soutěže v rámci soutěžního práva v ČR a EU. Druhá část diplomové práce se zabývá analýzou ekonomických dopadů u jednotlivých případů zakázaných dohod mezi podnikateli. Na základě získaných informací je sestaveno doporučení pro podnikatelské subjekty, jak podobná jednání mezi konkurenty identifikovat a jak se projevů podobných jednání vyvarovat.
|
|
Spokojenost zákazníků
Fojtíčková, Petra ; Hlavenková, Magda (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou v oblasti spokojenosti zákazníků restaurace Burgr´s club. Práce obsahuje teoretickou část, ve které popíši pojmy s ní související. V další části budou provedeny analýzy prostředí a bude sestaven dotazník. Na základě získaných a zanalyzovaných dat budou v poslední navrženy vlastní návrhy řešení problému.
|
|
Chování spotřebitele při nákupu mléka v Jihomoravském kraji
Hlavenková, Magda
Hlavenková, M. Chování spotřebitele při nákupu mléka v Jihomoravském kraji. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu mléka v Jihomoravském kraji. Na základě výsledků marketingového výzkumu ve vlastní práci identifikujeme faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu mléka, preference spotřebitele, proč a kde spotřebitel nákup provádí a spotřebitelovi zvyklosti při nákupu. Na základě získaných dat je sestaveno doporučení pro subjekty na trhu zabývající se prodejem mléka.
|