Název: Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Překlad názvu: Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling
Autoři: Žampach, Aleš ; Kadeřábek, Jakub (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-marketing strategie; e-shop; PPC; propagace; SEM; SEO; vyhledávače; webová stránka; e-shop; e.marketing strategy; PPC; propagation; search; SEM; SEO; website

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2526

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-574854


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet