Název: Marketing v cestovním ruchu
Překlad názvu: Marketing in Tourism
Autoři: Bogner, Josef ; Procházka, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurence; analýza návštěvníků; dotazník.; marketingový mix destinace; marketingový výzkum; mikroregion; Moravskokrumlovsko; analysis of competitors; analysis of visitors; marketing mix of destination; marketing research; micro-region; Moravskokrumlovsko; questionnaire.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26729

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-573936


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet