Název: Vstup luxusních automobilových značek na Balkánský trh
Překlad názvu: Penetration of Luxury Car Brands to Balkan Region
Autoři: Učeň, Michal ; Vaníčková, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Balkan.; Bentley; car distribution; Lamborghini; Leonhardt Group; market entry; Marketing; marketing strategy; used cars; Balkán.; Bentley; distribuce automobilů; Lamborghini; Leonhardt Group; Marketing; marketingová strategie; ojeté vozy; vstup na trh

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/675

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-573693


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet