Název:
Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci firmy na veletrhu
Překlad názvu:
Project of Effective Marketing Communication for Presentation of Company on Trade Fair
Autoři:
Kopečná, Markéta ; Dvořák, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci na veletrhu“ je komparace singulárních prostředků komunikačního mixu a identifikování zásadních složek ovlivňující efektivitu prezentace firmy na veletrhu.
Subject of the bachelor work "Concept of effective marketing communication in the course of presentation on fair" is a comparation of singular resources from communication mix and identification of underlying elements which influence an efectivity of company presentation on fair.
Klíčová slova:
efektivita; marketingová komunikace; nástroj; návrhy; SWOT analýza; Veletrh; efficiency; Fair; instrument; marketing communication; suggestions; SWOT analyse
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15354