Original title:
Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci firmy na veletrhu
Translated title:
Project of Effective Marketing Communication for Presentation of Company on Trade Fair
Authors:
Kopečná, Markéta ; Dvořák, Pavel (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci na veletrhu“ je komparace singulárních prostředků komunikačního mixu a identifikování zásadních složek ovlivňující efektivitu prezentace firmy na veletrhu.
Subject of the bachelor work "Concept of effective marketing communication in the course of presentation on fair" is a comparation of singular resources from communication mix and identification of underlying elements which influence an efectivity of company presentation on fair.
Keywords:
efficiency; Fair; instrument; marketing communication; suggestions; SWOT analyse; efektivita; marketingová komunikace; nástroj; návrhy; SWOT analýza; Veletrh
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15354