Název:
Marketingová strategie podniku (pro konkrétní firmu,organizaci)
Překlad názvu:
Marketing strategy of company (for concrete company, organisation)
Autoři:
Haška, Ivo ; Petřík, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce analyzuje marketingovou strategii firmy Linde Material Handling ČR. Na základě této analýzy formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k zlepšení konkurenceshopnosti firmy a zlepšení její pozice na trhu.
This diploma thesis has analysed current marketing strategy of the company Linde Material Handling ČR. Based on this analysis is formulated proper recommendations. All recommendations steps would have positive impact on improvements of the company competitiveness and the market position.
Klíčová slova:
analýza; Marketingová strategie; marketingové cíle; marketingový mix; produkt; analysis; marketing goals; marketing mix; Marketing strategy; product
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7911