Original title:
Marketingová strategie podniku (pro konkrétní firmu,organizaci)
Translated title:
Marketing strategy of company (for concrete company, organisation)
Authors:
Haška, Ivo ; Petřík, Martin (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce analyzuje marketingovou strategii firmy Linde Material Handling ČR. Na základě této analýzy formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k zlepšení konkurenceshopnosti firmy a zlepšení její pozice na trhu.
This diploma thesis has analysed current marketing strategy of the company Linde Material Handling ČR. Based on this analysis is formulated proper recommendations. All recommendations steps would have positive impact on improvements of the company competitiveness and the market position.
Keywords:
analysis; marketing goals; marketing mix; Marketing strategy; product; analýza; Marketingová strategie; marketingové cíle; marketingový mix; produkt
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7911