Název: Návrh marketingové strategie pro firmu
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal for the Company
Autoři: Sedláček, Martin ; Vlašínová, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza prostředí; Marketing; marketingový mix; náklady; plán; rizika; segmentace; strategie; business environment analysis; costs; Marketing; marketing mix; plan; risks; segmentation; strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65731

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-572415


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet