Název:
Návrh marketingové strategie pro firmu
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for the Company
Autoři:
Sedláček, Martin ; Vlašínová, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro expanzi na zahraniční trh společnosti MONTI SYSTEMS, s.r.o., která se zabývá návrhem, vývojem, implementací a servisem hardwarových a softwarových částí informačního technologického systému MONTI CONTROL pro čerpací stanice pohonných hmot. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z marketingu, na které navazuje analytická část podniku. Návrhová část diplomové práce se věnuje konkrétním návrhům marketingové strategie pro rozšíření podnikatelských činností na zahraniční trh.
The thesis is focused on the design of marketing strategy for expansion into foreign markets the company MONTI SYSTEMS, Ltd., which design, develop, implement and service the hardware and software components of the MONTI CONTROL information technology system for petrol stations. In the theoretical part, the knowledge from marketing is elaborated, followed by the analytical part of the company. The design part of the diploma thesis deals with concrete proposals of marketing strategy for expansion of business activities on the foreign market.
Klíčová slova:
analýza prostředí; Marketing; marketingový mix; náklady; plán; rizika; segmentace; strategie; business environment analysis; costs; Marketing; marketing mix; plan; risks; segmentation; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65731